Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Janssens sport Kessel

Hier komen alle verouderde en gesloten topics. In dit subforum kan je niet meer reageren!
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Gesloten
Brasemking

Janssens sport Kessel

Ongelezen bericht door Brasemking »

Ik woon ongeveer 5 km van Janssens sport en kom regelmatig in de winkel.
Wat mij daar vooral tegenvalt is het grote verschil in prijs dat ze daar maken afhankelijk van klant tot klant.
Ik ken vissers die regelmatig tegen de Janssens zonen wat staan te zeveren (lullen) en die daar zelf hun maden uit de koelruimte mogen gaan scheppen.Als die mannen bv. knippieren nodig hebben die voor mij 15 euro de kg kosten kunnen zij die kopen voor 10 euro.
Hetzelfde geld voor aankopen van bv. visbakken of vaste stokken.Voor mij de normale verkoopprijs en voor sommige van mijn klubgenoten 30 tot 50% korting.Twee weken geleden kwam ik nog in de winkel voor 3 liter maden.Toen ik zag dat er ongeveer evenveel zagemeel als maden in den bak zaten vroeg ik ook om verse maden uit de koelruimte.Daar ze mij vertelden dat ze voor mij geen andere maden hadden besloot ik van mijn jaarlijkse +- 500 liter maden elders te kopen.

Dit onderwerp heeft 1 reactie

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Gesloten
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels