Dit weekend in Ter Borcht gaan vissen met de vaste stok.
In het begin mooie beten en ik ving mooie vis, enkele karpers tot 3 kg en veel giebels tot opeens de vis niet meer wou. Nog activiteit zoals belletjes en soms een kolk of springende vis en ook enkele fout gehaakte vissen maar verder dan een tikje op mijn pen kwam ik niet meer. Zo enkele uren zonder vis gezeten tot ik mij 2-3 meter opzij zette en opnieuw een voerstek legde.
Direct weer mooie beten waaronder een karper van 5 kg en na uurtje weer gedaan.
Je mag nog bijvoeren met mais of een balletje voer smijten, ze willen niet meer. Wat ik wel opmerkte was als ik toch een beet kreeg dat het altijd grote karper was en kapotgetrokken werd. Zou het kunnen dat de kleinere karpers en giebels niet meer durfden bijten door de grotere vis?
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Stoppen met bijten
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 1 reactie
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden