Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Vismaat/club

Hier komen alle verouderde en gesloten topics. In dit subforum kan je niet meer reageren!
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Gesloten
Concours

Vismaat/club

Ongelezen bericht door Concours »

Hoi,

Pas nieuw op dit forum, dus aangenaam iedereen!

Mijn vraag:

Iemand die net als ik op zoek is naar vismaat om visstekken, voer en technieken uit te proberen, met VASTE stok liefst, daar ik niet over feeder/match beschik.

Heb vroeger - als 10-15 jarige- vaak deelgenomen aan wedstrijden op de plaatselijke vijver Lucievijver te Houthalen, Limburg. Men kan nog steeds wedstrijden vissen hier maar 10 jaar later heeft voor mij dit water teveel aan charme verloren. Lees: nieuwe - niets op tegen maar in dat geval toch: Nederlandse - uitbating, nog enkel op 1 vijver niet-wedstrijdvissen (vroeger 5 vijvers), te weinig mogelijkheden om het water te testen wegens soms wat bizar regelement.

Zou me graag ook willen aansluiten bij een toffe gezellige en vooral ook ervaren visclub in het Limburgse, niet te ver van Genk. Liefst een club waar men wedstrijden houdt die meetellen om het wat verder te schoppen dan plaatselijk "loos vissertje".

Alle reacties alsook info over visclubs in limburg welkom!

Alvast bedankt!

S.

Dit onderwerp heeft 1 reactie

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Gesloten
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels