hoi mannen.
Ik ga volgend jaar wat vissen op de karpervijver bij ons. Het is een vijver met karpers van een gemiddelde van 8 kilo en minder. De meeste vissen die ik vang gaan rond de 3-4 kilo. Nu heb ik juist een Carpix 120 van iemand overgekocht (sensas stok). Nu ben ik opzoek naar een gepaste rekker voor hier in te steken. Alsook de geschikte draad voor deze rek. Het gaat ook wel om af en toe een brasem die erbij zit. De maxium draad is wel een 20 %.
Eventuele kennis en mensen die met deze stok en rek vissen mogen hier ook hun mening over deze stok posten.
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Welke rek steken en welke draad ?
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 1 reactie
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden