Beste visvrienden,
Vandaag belde mijn koppelmaat me op met het slechte nieuws dat hij niet mee kon doen met onze jaarlijkse koppelwedstrijd die door gaat volgende zaterdag 29 augustus 2009.
Ik ben dus op zoek naar iemand die het ziet zitten om met mij koppel te vissen den 29de augustus op onze vijver "Den Drypikkel" te Meise.
Zelf ben ik een fijne brasemvisser. Hoofdlijn 14 honderdste, onderlijn 8 of 10 honderste.
Meestal klein haakje 18 en soms 16. Vis met rekker van ongeveer 1mm.
Dit om mijn visserij de schetsen. Properkes onder den top met casters of pieren...
Op onze vijver moet je niet vewachten om Honderden kilo's te vangen!!! Het eerste koppel zal na 7u vissen ongeveer 50kg hebben...
Wedstrijd begint om 9u en stopt om 17u dacht ik.
Ik zoek dus een koppelmaat die houdt van dezelfde visserij, nl. fijne brasemvisser en zeker niet sleuren...
Smiddags zal er ook eten voorzien zijn, nl. nen lekkere dikke biefstuk op de BBQ met patatjes en groenten.
Diegene die interesse hebben mogen me een seintje laten op mijn emailadres => stefkewauters@hotmail.com
Ook voor meer info mag je me mailen...
Voor meer info over onze visvijver kan je altijd een kijkje nemen op http://www.drypikkel.be
groetjes,
stef
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Maat gezocht voor koppel op vijver Drypikkel
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 1 reactie
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden