Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Snel en makkelijk onthaken van een vis

Hier komen alle verouderde en gesloten topics. In dit subforum kan je niet meer reageren!
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Gesloten
GertM

Snel en makkelijk onthaken van een vis

Ongelezen bericht door GertM »

hallo , ik ben een goede halve week intensief elke dag gaan vissen , ik heb nog nooit gevist daarvoor , ik zou graag nog beter leren vissen natuurlijk , ik heb al een paar van die vissen gevangen weet niet juist de naam, elders op de site zag ik dezelfde soort en bleek dit een giebel / kroeskarper te zijn , ik heb er al zo'n 5 gevangen maar heb altijd problemen met het onthaken van de vis , de winkelier heeft mij zo'n onthaakpen verkocht maar dit gaat heel moeizaam , ik leg de vis in een emmer (weet niet of dit goed is) omdat ik denk dat de vis zo het rustigst zal zijn ,en ik rustig kan onthaken , maar dan die haak uit de lip krijgen is een hele karwei , hoe zou ik dit het beste kunnen leren ?

Dit onderwerp heeft 1 reactie

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Gesloten
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels