Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Welk voer

Hier komen alle verouderde en gesloten topics. In dit subforum kan je niet meer reageren!
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Gesloten
19stijn85

Welk voer

Ongelezen bericht door 19stijn85 »

beste hengelaars

heb me onlangs lid gemaakt in een hengelclub en ga een tal wedstrijden vissen... op een vijver
ik ga nu wel vrij veel vissen op de vaart, ik vang er goed de ene dag meer dan de andere...

heeft er iemand een goede samenstellingen om een goed voerke te maken
nu koop ik gewoon een zakje voer wat kempzaad erin soms wat vanille en da is het zo
en ik denk niet daat dit zal voldoende zijn

maar als ik ze zo bezig zie op die wedstrijden een lepelke van da een beetje van dit enz...
wak mij dan afvraag kunde daar iets verkeerd mee doen da ge bv 2 voeren zou mengelen en da je het kapot maakt...

hopelijk kan er mij iemand helpen,
ik wil niet achter de grote geheimen vissen van het jullie voer maar een basis en eventuele toevoegingen zou ik wel eens graag willen weten want zoveel ken ik er nog niet echt van
ben beginde witvisser en ex karper visser

Dit onderwerp heeft 1 reactie

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Gesloten
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels