Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

FIX2 viseiland

Hier komen alle verouderde en gesloten topics. In dit subforum kan je niet meer reageren!
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Gesloten
Thorn

FIX2 viseiland

Ongelezen bericht door Thorn »

Hallo gasten
Ik ben een beetje teleurgesteld met mijn nieuwe aankoop nl.een volledig spiksplinter nieuw viseiland! (FIX2).bestelnr:FCS60K2 ..de reden is dat ik het moeilijk in mijn klein autootje krijg :( ...het ergert me zodanig dat ik het bijna laat om nog te gaan vissen ...en dat kan toch de bedoeling niet zijn hé....kgeef het toe ..persoonlijk heb ik me een beetje miskocht,geen rekening gehouden met mijn autootje...en tspijt me enorm..maar ik stel het te koop
ik heb het net aan gekocht op 08/september....getuige is marc van tryo (in eeklo)want hij komt vandaar
Ik kan hem niet voor niets weggeven uiteraard maar ben toch bereid een fors bedrag af te doen ....maar daar valt over te praten hé...Zo als iemand is geintreseerd ...reageer dan op dit bericht aub dan spreken we wel af
bedankt en tot ziens
Thorn
Laatst gewijzigd door harpie op 16 sep 2011, 14:13, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Staat al in de rubriek Te koop aangeboden, gelieve "te koop" dan niet in de aanhef te gebruiken.

Dit onderwerp heeft 7 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Gesloten
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels