ik wil me hiermee vooral richten tot de forumbeheerders,
ik ben al enige tijd lid van het forum, tot ik vandaag plots op het forum wou komen en bleek dat ik te jong was ik vind als 14jarige dat je best kan vissen en actief deelnemen aan een forum, mijn mening natuurlijk, als jullie daar anders over denken pech voor mij. En oke als je jongere mensen wilt weren van het forum maar laat de mensen dat al lid zijn lid blijven alstublieft. En even tussen haakjes normaal zou ik hiervoor geen nieuw topic starten maar ik zit op internaat en omdat er nu, seks, album, naakt, en nutte op het topic ''Mededeling: [Belangrijk] Forumregels aangepast'' stonden kost ik niet op die pagina en ik heb mij ook aangemeld onder een andere geboortedatum omdat ik geen andere manier vond om hierop te reageren mijn echte geboortedatum is 23/12/1996.
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Leeftijd
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 1 reactie
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden