Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Finale Shimano Beet Vijvercompetitie 2011

Hier komen alle verouderde en gesloten topics. In dit subforum kan je niet meer reageren!
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Gesloten
Noël

Finale Shimano Beet Vijvercompetitie 2011

Ongelezen bericht door Noël »

aangezien de vorige topic van de Shimano vijvercompetie gesloten is wou ik toch even een samenvatting van de finale die op 16 oktober gevist werd (al even geleden dus) meegeven waarvan een artikel in de Beet van deze maand staat.
Er hebben heel wat forumgebruikers één van de kwalificatiewedstrijden meegevist, waaronder ik, dus wou ik dit jullie toch niet onthouden.
De finale ging dus door op domein Rausenberger in Viersel. De 30 finalisten bestond uit de helft Belgen en de andere helft uit Nederlanders die waarschijnlijk met de kleine bibber in de armen de steuren, waarvoor het domein gekend is, de baas probeerden te zijn. De hengellengte was max 10m en er moest zonder weerhaak gevist worden. Steuren kwamen op de onthaakmat en moesten direct na het wegen worden teruggezet.
De winnaar, Johan Marcoen, wist er eentje te netten van 9,5kg die zo meehielp om zijn totaalgewicht op 54,55kg te brengen die dag.
Hierbij de top 5 die dag:
1. Johan Marcoen 54,55kg
2. Rod Bartholomew 34,60kg
3. Rob Oomen 49,40kg
4. Jona Steemans 25,94kg
5. Will van de Riet 29,55kg
De winnaar van de Belgische Shimano vijverfinale en die van de Nederlandse Shimano Master cup mogen naar een privé workshop bij Alan Scothorne met als toetje dat ze op de koffie mogen komen bij hem en zijn vrouw.
De overige winnaars kregen een prijs uit de Shimano prijzentafel.
Van mij alleszins een dikke proficiat met jaloerze felicitaties aan de winnaars toen =D>

Dit onderwerp heeft 24 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Gesloten
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels