Hoe bouwen jullie je stek op in de winter?
neem je voer met een beetje leem en begin je bij te voeren met levend aas, zaden of voeder wanneer de vis ter plekke is?
Gooi je eerder veel leem met weinig ver en voeder erin en voer je datzelfde bij wanneer de vis ter plaatse is.
Gooi je enkel voeder met zaden en beesten en niks van leem.
Hoeveel voer gooi je bij het begin?
Kzit er een beetje mee in de knoop.
ik heb de 3 al een paar maal geprobeerd maar ik heb er nooit een heel goed gevoel bij.
Het eerste lijkt mij het beste, de antrekking van u voeder en beetje ver de leem om te verarmen en verzwaren, vang er wel geregeld baars mee terwijl andere der bijna geen vangen. Wintervissen doet mij vooral denken aan voorn vangen.
Bij de 2e manier ben je zeker daje geen te rijk voer hebt, maar trekt dit de vis wel genoeg aan. Trok bij vooral kleinere voorn aan en baars.
3e manier heb je uiteraard de aantrekking van u voeder, maar je zit natuurlijk wel met een feestmaal voor die vis. Mooie vissen, weinig baars ook, maar kvraag me dan af wat er daar beneden gebeurd, laat die vis u haakaas dan niet gewoon links liggen omdat er genoeg voedsel op de bodem ligt.
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Stekopbouw in de winter
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 6 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden