Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Waar mais kopen ?

Alles over aas en lokvoer perikelen mbt het vissen met de vaste hengel.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Catvisser

Waar mais kopen ?

Ongelezen bericht door Catvisser »

De mais is de laatste tijd veel duurder geworden. Blikjes kosten tegenwoordig 0,60 cent per blik van 300gr. Iemand een idee waar je mais kan aankopen met grotere hoeveelheden voor een goeie prijs. In groothandelszaken voor horeca (bv Van Zon) kan je grote potten van 2 kg kopen maar de prijs per kg verschilt niet veel met de prijs die je in warenhuizen betaald. Diepvries mais is ongeveer dezelfde prijs.
Het iis niet dat ik die 60 cent teveel vind maar als ik op een jaar veel ga vissen gaat er toch wel 50kg in het water...
En als je daarop wat kan besparen kan je een pintje meer drinken hé :)
Heb zelf ook al mais gekookt maar dat is toch wel een heel gedoe hoor.
Nog een leuke anecdote over die grote hoeveelheden mais... stond aan de winkelkassa van een spar winkel. Mais stond net in reclame en er waren al heel veel vissers langs geweest en ik kreeg zo heel verwonderd de vraag van de kassierster. Wat doet iedereen toch met die grote hoeveelheden mais ?? Ik antwoorde daarop. Dat is voor in het water te gooien. :) Kassierster keek heel verbaasd ;) hehe

Groetjes
Laatst gewijzigd door Admin op 07 feb 2013, 12:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht gewijzigd (cfr. Forumregels). Typ de eerste letter van een nieuw onderwerp altijd met een hoofdletter + blanco regels verwijderd!

Dit onderwerp heeft 14 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels