Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Maden aanrijgen
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Maden aanrijgen
hallo, verleden week op een nederlands filmpje (vis tv) gezien dat de visser aan de haak een made rijgde er helemaal aan schoof zoals je met een zeepier ook doet en hij vangde er nog vis mee, dus ik ging dit op wedstrijd na meerdere keren een vis gelost te hebben dit ook eens proberen en inderdaad het lukte nog ook toen loste ik er geen enkele meer, zou dit daaraan kunnen liggen of wat denken jullie, ik zeg er ook bij dat de vis al flink aan het paaien was en daarom moeilijker voor een aanbeet zorgde, het was een komen en gaan op de stek en als je er dan een ving loste die nog daarom dat ik dit eens probeerde en met resultaat, zijn er onder jullie nog die dit al eens probeerden?
groetjes mette

Dit onderwerp heeft 2 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden