In de topic over kanaal pennen zijn we wat afgedwaald en bij kanaal voeder terecht gekomen. Als we over voeder praten doen we dat dus best hier. Ik heb nogal wat vragen.
Hoe weet ik nu dat mijn voeder zwaar genoeg is en niet te ver van mijn top terecht komt? Moet ik met een actief voeder vissen op kanaal? Als er een boot voorbij vaart is mijn voeder dan grotendeels weg gezogen?
Vis ik niet op het voeder van mijn buurman? Als dat laatste zo is was dat van mijn buurman maandag in Zelzate duidelijk ook niet zo best hoor. En euh, als ik erover nadenk, mijn rechter buurman is beginnen vangen als ik meer beginnen bijwerpen ben. Echt waar!
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Kanaalvoeder
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 130 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden