Goed dus na heel wat eigen gemaakte samenstellingen gezien te hebben valt me op dat er een grote variëteit is, maar ik vroeg me dan af: "die vis komt toch niet altijd op hetzelfde voer?" (of in elk geval bij mij toch niet). Wat ik wel merk op de gemeentelijke vijver bij mij in de buurt is dat de witvis einde zomer/begin herfst plots weer begint te bijten op vanille geuren.
Dus dan de vraag: Zijn er bepaalde periodes in een jaar waar je met bepaalde smaken/geuren meer kans hebt op een degelijke vangst (aantal vissen, niet gewicht)?
Of is dit vijver gerelateerd?
Of zit hier geen systeem in en zijn mijn einde zomer aanbeten op vanille gewoon "geluk"?
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Bepaalde perioden van het jaar, bepaalde geuren ?
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 39 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden