Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Kant en klaar voeders

Alles over aas en lokvoer perikelen mbt het vissen met de vaste hengel.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
marc
Vip
Vip
Favoriet water: Kanaal
Favoriete discipline: Witvissen
Favoriete vis: Voorn
Lid van: Vrije Vissers Gent
Groep: Vips
Dierenriem:
Leeftijd: 64

Kant en klaar voeders

Ongelezen bericht door marc »

Beste collega's,
naar aanleiding van een andere vraag in verband met voeders van "Champion Feed", had ik de vraag graag eens ruimer gesteld.
Hoewel verscheidene merken hun samengestelde voeders (in 1 zak)promoten(voor iedere type van viswijze)als zijnde een goed voeder;blijkt dat als je er eigenlijk een goed voeder wil van maken ,dat je eigenlijk vescheidene zakken (van verschillende type's) moet bij elkaar voegen?
Ik begrijp wel dat het voeder moet aangepast worden aan de visserij,maar waarom maken ze dan voeders die zogezegd op zichzelf dan ook al een goede vangst verzekeren?
Persoonlijk heb ik niet zoveel ervaring met samengestelde voeders.Dit omdat ik persoonlijk vind dat het aanpassen van een voer(samengesteld voeder) dat men niet kent ,met iets (een ander samengesteld voeder)dat men ook niet kent, niet zo logisch is. :?:
Ik zal de laatste zijn :oops: om te beweren dat de samengestelde voeders slecht zijn,want op wedsrijden zie je vaak vissers die er goede resultaten mee halen.Is dit nu omdat zij al vele mengelingen geprobeerd hebben en er nu de vruchten van plukken?Zit er bij hun iets anders in die zakken en strooien zij zand(voeder) in de andere vissers hun ogen?
Wat ik me ook afvraag is, of de maker van de samenstelling er steeds het zelfde in doet en of het steeds van de zelfde kwaliteit is?
Mag ik jullie vriendelijk verzoeken jullie ervaring met samengestelde voeders hier eens neer te pennen?Heb je tips i.v.m. samengestelde voeders van eender welk merk, pen ze gerust neer!
Mijn dank voor jullie medewerking, :wink:
Marc

Dit onderwerp heeft 99 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels