Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Engelse pen
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Engelse pen
Ben al een paar dagen aan het denken om eens met de werphengel en het systeem van de "Engelse pen" te vissen. Nu heb ik toch nog enkele praktische vraagjes hierbij: hoe weet je waar je het stuitje op de lijn moet zetten? Ik veronderstel ver genoeg zodat het aas op de bodem terecht komt, maar als ik hem te ver zou zetten dan zal ook het lood op de bodem liggen en gaat de pen toch horizontaal drijven?! Hoe kan je dan weten waar je dat stuitje moet plaatsen? Het stuitje verschuiven lijkt me ook niet echt ideaal. Iemand ervaring met dit systeem van vissen?
Dit onderwerp heeft 19 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden