Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Welke vaste stok zou ik kopen?

Tips en trucks over allerlei witvistechnieken, materialen, enz... m.b.t. het vissen met de vaste hengel.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wim Reynders

Welke vaste stok zou ik kopen?

Ongelezen bericht door Wim Reynders »

Tja ik ben er nog altijd niet uit welke vaste stok ik zou kopen. :roll: :roll:
Ik weet wel al dat het tussen de Bomb Carp, de Atomic Carp of de Nucleaire zal gaan van Colmic alle drie.
ik zou dus graag een van deze drie willen omdat ze allemaal even goede eigenschappen hebben en rond dezelfde prijsklasse liggen.
Maar ik kan enkel niet kiezen dus daarom deze poll.
Hij zou moeten kunnen dienen op vijver en regelmatig op kanaal en ook liefst zo slijtvast mogelijk. Ik heb geen ervaring met deze stokken dus laat ik jullie beslissen :wink:
Sorry voor de zoveelste topic over een vaste stok :roll: maar binnen een maand als ik mijn stok heb zal ik deze topic wel zelf sluiten. Mijn excuses hiervoor maar ik wil dit echt wel weten hoor!
Grtz wim

Dit onderwerp heeft 610 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.


Registreer Aanmelden
 
Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels