Hallo,
ik ben hier vrij nieuw op het forum en omdat ik sinds kort met de vaste stok aan het vissen ben (daarvoor altijd om de karper met de lancé) heb ik volgende vraag.
Vorige week ben ik gaan vissen op de gespoelde in moerzeke, ik heb daar 7 brasems gevangen, maar meer dan de helft heb ik gehaakt in de vin (dreggen zoals ze bij ons vroeger zijden op 't ford v haasdonk). Hoe komt dit? puur toeval ofwat? 't is omdak niet echt in da toeval geloof dak het hier eens wil onderhoren. En wat kan ik hier aan doen in de toekomst?
Mvg
Jellabie
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
"Dreggers"
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 6 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden