Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Garbolino Squad Max competition 7- 11,5m hengel

Tips en trucks over allerlei witvistechnieken, materialen, enz... m.b.t. het vissen met de vaste hengel.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Eynhouts Patrick

Garbolino Squad Max competition 7- 11,5m hengel

Ongelezen bericht door Eynhouts Patrick »

Al een hele tijd was ik op zoek naar "iets" speciaal om op het kanaal en ook op vijvers te vissen,maar ik hou niet van een zware hengel.Max 650gr voor 11,5m...

Ik heb nu een hengel die bij mij past,de garbolino squad Max competition 7.
Deze is pas nieuw binnengekomen.IK vis nooit zwaarder dan 12/00,dus geen zware hengel voor mij...
Ik had een prijs in mijn gedacht rond de 400euro,maar eerlijk gezegd,voor een goede en echt kaarsrechte hengel kon ik niets vinden.
Deze hengel bestaat uit 8 delen 11,5m plus een extentie nnar 12m en ook de andere kant van de extentie is bruikbaar op 9,5m,dus naar 10meter dan.
Er zijn 2 volledige sets van 4,5meter bij!,en 6 topsets,waarvan men in de winkel er 3 met rek heeft gemaakt,de winkelier was zeer bereidwillig en vriendelijk en heeft 45min met de hengel bezig geweest om de topsets en zo te maken.
De prijs komt voor alles(ook nog inclusief een hardplastiek garbolino foedraal erbij) op 680euro,maar ik heb er nog een beetje afgekregen( :P :P ).
Ik weet het ,voor mij is dit ook"duur" maar je moet deze hengel eens in de handen nemen,echt waar een juweeltje.
Misschien doe ik hier iemand een plezier mee,iemand die ook op zoek is naar iets "speciaal" :roll: :P

Groeten,en veel visplezier
Patrick

Dit onderwerp heeft 2 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels