Ferdi1 schreef: Re: Aantal geregistreerde gebruikers
door Ferdi1 ma 06 jul 2009 14:36
Ik zie dat er weer een 60 tal forumleden zijn verwijderd als die mensen geen vragen hebben dan worden die zo maar verwijderd dat vind ik toch wel cru hoor,ik stel hier ook niet zo veel vragen want er zijn heel veel onnozele vragen die te lezen staan en dan denk ik bij mezelf de forumleden gaan u uitlachen als ge bv een vraag stelt
maar ik ga ze toch stellen misschien dat er toch een antwoord op zal volgen,
ik ga op een brasem put vissen bv Schoonhoven Aarschot
maak het voeder klaar de avond voordien en werk het af aan de vijver
hoe komt het dat er vissers zijn die al na 10 minuten vis hebben op hun plaats en ze nog vangen ook en dat het bij mij soms 1 a 2 uur duurt voor ik één brasem kan vangen terwijl die andere al een 20 a 25 kgr gevangen hebben
daar zou ik graag eens een antwoord over horen zie verder doe ik niets verkeerd ik peil mijn diepte zoals het moet enz enz,weet er iemand wat ik fout doe of wat ik beter wel zou doen.
Groet Ferdi 1
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Slechte vangst/laattijdige vangst
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
- spectral
- Vip
- Favoriet water: Vijver
- Favoriete discipline: Witvissen
- Favoriete vis: Paling
- Lid van: De Snoek Booischot, DMV Blauwmolen
- Groep: Vips
- Dierenriem:
- Leeftijd: 40
Slechte vangst/laattijdige vangst
Heb je vraag even in aparte topic gezet en weggehaal uit die andere topic die bedoeld is voor meldingen over geregistreerde gebruikers.
Dit onderwerp heeft 8 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden