Beste collega vissers,
Na een 3-tal jaar heb ik mijn Trabucco XPS Feeder hoofdlijn vervangen. was een heel goede lijn sterk, zonk goed, schuurbestendig, knoopsterkte,... maar beste tijd zat erop. Heb deze vervangen door een zelfde merk maar ander type Trabucco XPS Method Feeder maar na 1 maal vissen vindt ik niet dat deze snel zinkt al staat het wel zo op de verpakking! Heb zelfs de lijn ontvet met Dreft en en nog steeds niet snel zinkend. Als dit zo blijft zal de lijn vlug van mijn spoel vliegen.
Wat zijn jullie ervaringen met (snel) zinkende lijnen en/of welke raden jullie aan? Zowel Method als gewoon te feederen? Het liefst nylon lijnen.
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Zinkende hoofdlijn om te feederen
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
- fonzie_007
- gebruiker
- Groep: Geregistreerde gebruikers
- Dierenriem:
- Leeftijd: 47
Dit onderwerp heeft 1 reactie
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden