in mei zou ik in de Aelde Faenen gaan vissen, dit is een gebied in friesland waar het meeste van de grond uit leem bestaat. Het zou daar dan ook heel moeilijk zijn om te feederen vermits de korven wegzakken in de leemgrond.
Ik las in het forum al iets van de polaris dobber maar denk dat de korf dan nog kan wegzakken in de grond.
Ik vraag me af of je de korf niet wat kan voorzien van kurk of iets dergelijks om de korf wel ver weg te kunnen gooien maar dat ze niet wegzakt in de bodem. Dus alle info meer dan welkom!!
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Feederen op leemgrond
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 27 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden