Beste mensen,
heel mijn leven heb ik al willen vissen maar door mijn omstuimigheid vonden mijn ouders dat nooit een goed idee en er had nl ook niemand echt ervaring met vissen die ik kende.
nu wou mijn jongste zoon van 9 vorig jaar toch echt vissen en zijn we jawel een hengelsportzaak en de decathlon binnen gestapt.
Spijtig genoeg was de hengelsportzaak meer voor op de zee gericht (heb er wel twee hengels gekocht maar nog niets mee gevangen;-))
Voor de rest hebben we veel gekocht in decathlon, tja het is nou ook niet zo slecht hé
De kinderen hebben zich ermee geamuseerd maar bij mijn zoon en bij mezelf blijft het niet meer alleen
om te amuseren, we willen beter worden de knepen kennen enz.
Nu wil ik dus wat meer info over al die soorten hengels
Ik heb nu twee zeehengels van 100-200 gr
een roofvishengel opsteek
een roofvishengel telescopisch 100 gr
een telescopische hengel (ouder) 100 gr
verschillende vaste hengels enz
nu leek het feederen me wel wat en heb me bij die winkel in merksem vanalles laten aansmeren;-) maar vang er
juist niets mee, een vaste hengel met een maad werkt beter.
Nu is mijn vraag kan ik mijn materiaal aanpassen of ben ik verplicht als ik wil feederen ook echt feeder materiaal te gaan halen en wat is dan zowat een goede keus van gewicht en prijs?
Ik weet dat iedereen zijn eigen mening en behoeftes heeft maar hoe meer info ik krijg hoe meer ik te weten kom
en zo hoop ik dat in de praktijk over te brengen.
alvast bedankt allemaal
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Multi gebruik van hengels
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 19 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden