Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Feederen Kanaal Gent-Oostende

Allerlei info ivm vangsten mbt het vissen met de feeder.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Config85
Vip
Vip
Berichten: 585
Lid geworden op: 08 jun 2011, 12:54
Woonplaats: Beernem
Favoriet water: Vijver+Kanaal
Favoriete discipline: Witvissen
Favoriete vis: Zeelt
Lid van: Geen :)
Groep: Vips
Dierenriem:
Leeftijd: 39

Feederen Kanaal Gent-Oostende

Ongelezen bericht door Config85 »

Aangezien er nog geen topic was...
Zijn er nog anderen hier die af en toe op dit kanaal gaan vissen? Ikzelf heb al ter hoogte van Aalter, Beernem (gevaerts, miseriebocht + groot kanaal), Moerbrugge gefeedered. Lijkt mij dat de laatste jaren er meer en meer vis te vangen valt :)
Gisteren nog eens gaan feederen op KGO te Beernem en 7 brasems, een hele dikke giebel en een mooie zeelt gevangen. Heb er ook een stuk of 5 lossers gehad maar ok, dat kan al wat sneller gebeuren als je zonder weerhaak vist.
Als klein manneke ging ik in de zomer altijd vissen op het kanaal aangezien hij vlak naast de vaart woonde, en in de paar honderd sessies die ik gedaan heb heb ik nooit zeelt of winde gevangen.
IN mijn laatste 5 sessies op het kanaal heb ik al tweemaal een mooie zeelt en eenmaal een zeer mooie winde gevangen. Niet alleen valt er meer te vangen, de diversiteit is ook groter. Wat het veel plezanter vissen maakt natuurlijk.
Dit is de zeelt die ik gisteren kon haken..
Afbeelding
of http://imageshack.com/a/img36/806/a8ho.jpg voor de volledige afbeelding
Wat mij betreft toch nog altijd de mooiste vis op het kanaal :)
Dus ja :) Deel gerust jullie ervaringen, wie weet helpen we elkaar verder aan 'trucjes' of vergeten stekken en visplaatsen langs het kanaal.
Laatst gewijzigd door Admin op 25 feb 2014, 21:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht gewijzigd (cfr. Forumregels). Blanco regels verwijderd!!!

Dit onderwerp heeft 24 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.


Registreer Aanmelden
 
Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels