Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Hoe was het vandaag (geen wedstrijden)?

Allerlei info ivm vangsten mbt het vissen met de feeder.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rolla
Moderator
Moderator
Berichten: 1104
Lid geworden op: 09 jul 2014, 21:08
Woonplaats: Ter Apel
Favoriet water: Vijver+Kanaal
Favoriete discipline: Witvissen
Lid van: H.C. Ter Apel
Groep: Algemene moderators
Dierenriem:
Leeftijd: 44

Hoe was het vandaag (geen wedstrijden)?

Ongelezen bericht door Rolla »

Van middag de light feeder weer opgetuigd met een 24 grams Guru elasticated method feeder en bij ons in het kanaal gevist. Als voer weer 50% Ringers Dark en 50% Ringers Carp mix groundbait en als aas 2 korrels mais op de hair. Het duurde nog geen half uur of ik kreeg een aanbeet. Omdat het geen harde aanbeet was dacht ik eerst brasem, maar omdat de vis aardig weerstand bood verwachtte ik zeelt. Echter bleef deze vis weerstand bieden en toen ik hem na een tijdje drillen aan de kant had en de vis eindelijk aan de oppervlakte kwam was ik blij verrast met onderstaande schubkarper. Na de vis gefotografeerd en gemeten te hebben is de vis weer terug gezet.
Foto: http://www.visserslatijn.nl/forum/attac ... 1472230918
Schubkarper van 70 cm. Niet gewogen i.v.m. geen weegzak en unster bij mij.
Ps. omdat de foto te breed is er een link van gemaakt... :wink:
Laatst gewijzigd door Admin op 28 aug 2016, 09:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht verplaatst naar juist Forum. Dit heeft niets met vaste hengel te maken!
Vaste stok | Match | Feeder

Dit onderwerp heeft 37 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.


Registreer Aanmelden
 
Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels