Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Reglementen openbare wedstrijden

Alles over wedstrijden met de vaste hengel (zowel vijver als openbare wateren).
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
swa1
Vip
Vip
Berichten: 652
Lid geworden op: 02 feb 2010, 10:47
Woonplaats: Mol
Favoriet water: Vijver+Kanaal
Favoriete discipline: Witvissen
Favoriete vis: Voorn
Lid van: Moed en geduld Mol, De Netevissers Hulsen
Groep: Vips
Dierenriem:
Leeftijd: 69

Reglementen openbare wedstrijden

Ongelezen bericht door swa1 »

Kan iemand mij hier eens duidelijk uitleggen welke nu eigenlijk de te volgen reglementen zijn i.v.m voer en aas hoeveelheden?
vandaag na zovele jaren nog eens een wedstrijd mee gevist op het AK.
Navraag bij mensen uit mijn omgeving vertelde mij dat ik 10 liter voer mag hebben + 1.5 liter aas. Aas aanbieden in officiële dozen, max 1l waterlarven + 0,5l ander aas (casters, maden, enz. zelf te bepalen) na controle enkel nog bevochtigen met verstuiver.
Voila, ik krijg controle, vraag (waren met 2) wat mag ik nu nog met mijn voer? Zegt er ene mag nog gezeefd worden en andere persoon zegt nee mag niet!!! Wat is het nu?
Mijn aas (ik had 0.5l casters) wanneer ik deze in mijn voer doe mag ik dan terug potje vullen? Ja blijkbaar! Zaden, granen mogen direct in het voer toch?
En dan leem die je eventueel cupt, ik veronderstel in plastiek zak en bij op het voer leggen zeker? Is deze ook inbegrepen in het voer 10 liter?
Maak me wegwijs zodat ik kan gaan vissen met een gerust gevoel.
Thx.
Groeten
swa

Dit onderwerp heeft 69 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.


Registreer Aanmelden
 
Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels