Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Visparaplu met overwrap

Alles over Techniek en materialen voor roofvis.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Egnal
ervaren gebruiker
ervaren gebruiker
Berichten: 321
Lid geworden op: 13 jun 2016, 22:21
Woonplaats: Hasselt
Favoriet water: Kanaal
Favoriete discipline: Roofvissen
Favoriete vis: Snoekbaars
Groep: Geregistreerde gebruikers
Dierenriem:
Leeftijd: 47

Visparaplu met overwrap

Ongelezen bericht door Egnal »

Ik ben aan het overwegen om me een nieuwe visparaplu aan te schaffen. Degene die ik nu gebruik begint serieus te verslijten.
Aangezien ik af en toe met de vaste stok vis is een paraplu altijd handig voor als er een regenbui moest opduiken maar voornamelijk vis ik op snoekbaars (statisch met levend/dood aas) dwz vele uren aan de waterkant doorbrengen, wachtend op een aanbeet.
Nu de dagen korter en kouder worden, zou ik liefst toch wat beschermd zitten maar het nadeel van een gewone paraplu is dat je je wel een beetje uit de wind kan zetten maar het zal er toch maar frisjes onder zijn.
Nu vroeg ik me af of zo een overwrap zoals je ziet voor van die brolly's die karpvissers gebruiken ook bestaat voor een gewone visparaplu? Zodat je dit gewoon over je paraplu kan trekken en deze dan volledig afgesloten kan worden.
Ik heb al eens rondgezocht op het internet maar ik vind hier niet veel over terug, voornamelijk wraps voor brolly's en shelters.
Weet iemand of dit bestaat? En waar te verkrijgen? En eventuele ervaringen hiermee?

Dit onderwerp heeft 3 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.


Registreer Aanmelden
 
Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels