de 12november heb ik voor et eerst eens een poging gedaan in ieper achter de delhaize.
het begon heel goed want na nog geen 10 min in te liggen me een visje kreeg ik mn 1e beet een snoekje van 55cm

heb me daarna trug ingegooid en kon dan me mn 2e stok eindelijk beginne lepelen.

na anderhalf uur kreeg ik ineens een mooie trek op mn spinstokje toen ik de snoek uit et water zag springen was ik al vree content maar tergelijk ook wel beetje bang want ik vis me 20 hondersten en na een kleine 10min was ik al vree content dak er mn net kon onderschuiven

na dikwijls eens te kijken naar mn dobber begon hij ineens mooi weg te rijden en weg was hij maar hij kwam trug boven en bleef liggen en toen dak hem uit draaide hangde enkel mn dobber nog aan mn stok de rest was weg

er waren er ook nog 2vreemdelingen die kwamen vissen maar niet lang hooguit nog geen 30min maar die heb ik niks zien vangen.mn nm was voor mij goed geslaagd

maar voor dak daar ging vissen heb ik eerst het vaartje eens wat proberen volgen en op een gegeven moment kwam ik uit ergens aan een sas aan et sas beneden heb ik een kleine koi zien doodliggen heb da gefilmd maar voor et sas kan je daar ook vissen op snoek (karper) want het zag er daar niet zo diep uit want zag bladeren op bodem liggen.alle 2 de snoeken zn mooi trug gezet in et water en wie weet mag ik ze nog eens begroeten

alvast bedankt voor de info