Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Roofvis regio Gent

Info over Stekinfo en vangsten van roofvis.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Beno

Roofvis regio Gent

Ongelezen bericht door Beno »

Hallo, graag zou ik toch even willen "zagen". Zijn er plekken waar er effectief nog roofvis zit op staatswateren? Ik heb nu sinds begin dit jaar weer eens een visverlof aangeschaft om ook als recreatie visser eens op pad te gaan en niet enkel op vakantie. Helaas na intussen teveel uren (cfr. mijn vrouw) aan het water, heb ik gevangen: 1 baars van 20-25 cm. waters waarop ik ben geweest: e3 oostakker, oude leie in astene, leie in sint-martens-latem, de kriephoek, spettekraai... zowel met softbaits, pluggen, spinners... gevolg: meer dan 150 euro aan kunstaas kwijt door takken en bomen die teveel overwoekeren (slecht beheer van bos- en waterwegen?) en een hengel kapot, dus heb me maar een nieuwe aangeschaft. Maar wat baat het als je alleen maar kan werpen en niks vangt? 't zelfde met de karper maar daar ben ik nog een beginneling in dus ik geef het nog niet op. Nuja... 't komt erop neer, zijn er nog waters waar er effectief vis opzit of moet ik maar blijven dromen van het mooie water in Nederland waar er overal vis zit? Sorry voor het zagen maar ik geraak gedemotiveerd voor een hobby die ik eigenlijk graag doe maar niet loont omdat ik hier in de buurt niks ken van de waters en er eerlijk gezegd te weinig informatie over vind. Oude leiearm in Asten lijkt me een prima water maar daar heb je maar 1/8ste waar je op kan vissen tenzij je een bootje of iets hebt. :evil:

Dit onderwerp heeft 67 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels