hallo mede vissers,
laat kwamen mensen naar me toe die zeiden dat ze een 20 tal meervallen van ong 1.20 meter hebben gezien ik een inham die uiteindigt op de maas. ik heb de gedachten dat de meerval in een groep van 20 stuks op een meertje dat uitloopt op de maas niet kan overleven en denbk dus dat zijn zonnende graskarpers hebben gezien. ik had graag geweten of die mensen die de doorhun geziende meervallen echt meervallen hebben gezien of dat zijn de karpers met meervallen hebben vergeleken. ook wil ik weten of er uberhaupt wel meerval op de maas zit...
groetjes ralf
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Meervallen op de Maas
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 5 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden