Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

[Inschrijven/Discussies/Nakaarten] Forum Meeting 2008

Hier komen alle verouderde en gesloten topics. In dit subforum kan je niet meer reageren!
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Gesloten
Wim Reynders

[Inschrijven/Discussies/Nakaarten] Forum Meeting 2008

Ongelezen bericht door Wim Reynders »

Hey Forummers,

Hier bennek alweer voor eventuele suggesties voor de forummeeting voor volgend jaar, ben mss nog wat vroeg, maar dat blijft hier toch staan dus :D

ik heb een poll toegevoegd voor plaatsen waar tot nu toe een regeling voor de volgende forummeeting haalbaar is... hebt u nog ideen zeg het mij dan voeg ik ze toe aan de poll :wink: let kwil geen lijst met 50 putten, het moet een plaats zijn waar jijzelf of evetueel iemand anders het 100% zeker kan organiseren!!!!

ik heb er de leuvense vaart ook bijgezet, omdat het daar ook mooi vissen is maar ik heb geen idee als we ons daar zomaar mogen neerzetten met ne man of 30

LET OP! ENKEL CONCRETE VOORSTELLEN, HET MOET DEGELIJK HAALBAAR ZIJN EN ER MOET OP DE EVENTUELE PLAATS IEMAND NAAR VOOR KOMEN OM HET ALLEMAAL TE ORGANISEREN, dus niet zomaar een lijst van elke put waar 30 vissers rondgaan en waar de uitbater het toelaat om de vijver af te huren... dus wie iets voorstelt moet bereid zijn om te organiseren op de eventueel door hem voorgestelde plaats of iemand anders vinden die dat zeker wilt doen :roll:

btw de poll dient enkel ter referentie voor de organisatoren om te zien welke put/kanaal het volk verkiest het is belange niet omdat de poll dat zegt dat het dat ook zal worden, de praktische en financiele redenen spelen ook een rol en daar moet de organisator in beslissen!!! En het is ook plezant als ge weet waarvoor uw medevissers zoal een voorkeur hebben :D

grtz Wim
Laatst gewijzigd door Wim Reynders op 03 dec 2007, 21:54, 12 keer totaal gewijzigd.

Dit onderwerp heeft 370 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Gesloten
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels