Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Veel wind
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Veel wind
hallo , gisteren wedstrijd "verloren " door de vele wind die recht in ons gezicht blaasde en dus ook op de lijn en dobber die heel scherp (te scherp soms bij golven) afgelood stond , als de wind wat afzwakte was het in en uit allemaal mooie brasems 15 stuks 28.700 kg maar als de wind opzette gedaan ik kon niet blijven liggen , ik viste met lijn 13 honderste pen van 1 gram en een klein loodje boven de dobber om de topslag onder water te houden ,niets lukte ik weet op dat moment niet hoe of wat ik hieraan kan doen ik heb zelfs een brasem of 4 gevangen gewoon omdat hij op mijn top trok ,met de golven kon ik de beet niet zien wat niet prettig viste ,daarom ook deze vraag hoe doen andere vissers dit of ligt het echt aan mij ??graag een reactie zodat dit in het vervolg wat beter kan gaan ,ik vertel er wel bij dat er aan mijn kant wel 6 man zaten en die hadden niet meer vis maar wel hetzelfde probleem, groetjes mette
Dit onderwerp heeft 1 reactie
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden