Hallo
Ik was bij mijn hengelsport winkelier en deze liet mij een nieuw voertje zien van "Starfish" dit is een voederproducent uit polen, ik ga de komende weken als het weer het toelaat wat voertjes uitproberen heb reeds een feedervoertje gekregen in 2 kg verpakking feeder extase en ik moet zeggen dit ziet er goed uit heb het uitgezeefd op een fijn zeef en er zitten allerlei ingrediënten in ook gemalen zaden en hennep de reuk is ook best goed een beetje caramel/vanille achtig.
De site van deze voeder producent is starfish.com.pl
groetjes Frenk.
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Starfish lokvoer
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Starfish lokvoer
Laatst gewijzigd door harpie op 11 feb 2013, 16:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Typ de eerste letter van een nieuw onderwerp altijd met een hoofdletter! Neem a.u.b. de forumregels in acht.
Reden: Typ de eerste letter van een nieuw onderwerp altijd met een hoofdletter! Neem a.u.b. de forumregels in acht.