Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Rotaugen

Alles over aas en lokvoer perikelen mbt het vissen met de vaste hengel.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Verwijderde gebruiker 8977

Rotaugen

Ongelezen bericht door Verwijderde gebruiker 8977 »

Hey,
na het forum wat afgezocht te hebben leek mij hier nog geen specifiek onderwerp over te bestaan. Dus bij deze:
zie ik in de viswinkel een zakje rotaugen additief liggen, zegt de winkelier dat het grote vis lokt. Maar op internet vindt je rotaugen dan weer vooral terug in voornvoeders. Welke vis lok je dus eigenlijk met rotaugen of is het gewoon een allrounder?
De enige voeders waarin ik het terugvond is een brasem laat najaar voeder, maar bij de voornvoeders wordt niet echt een tijdstip gegeven. Dus vroeg ik me ook af of rotaugen zijn nut heeft in de zomer of dat het meer een voor/najaar additief is?
Ik denk het vooral te kunnen gebruiken op een vijver met grote voorn(30-40cm) en brasem van 50-60cm, of heeft dit geen nut?
Mvg
Bart

Dit onderwerp heeft 20 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels