Ik woon sinds een tijdje in Mol en heb de kriebels gekregen om mijn oude hobby terug op te pikken. Het is wel jaren geleden dat ik nog gevist heb en zou het liefst ergens in de buurt een rustige visstekje vinden.
Ik vind het niet erg dat er eens een voorbijganger passeert, maar zit er niet op te wachten dat veel goeie vissers op mijn handen zitten te kijken terwijl ik aan het 'klungelen' ben.
Ik heb op het forum eens gezocht, maar ben niet veel wijzer geworden:
- Kempisch kanaal is volgens de laatste berichten niet veel soeps meer.
- De regeling van het Rauws meer in Mol is me allesbehalve duidelijk.
Dus als iemand een leuke stek weet voor een (her)beginnende visser in de buurt van Mol, Geel, Retie, Dessel, hoor ik het graag.
Alvast bedankt
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Viswaters regio Mol
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Viswaters regio Mol
Laatst gewijzigd door Admin op 12 feb 2014, 21:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht gewijzigd (cfr. Forumregels). Blanco regels verwijderd!
Reden: Bericht gewijzigd (cfr. Forumregels). Blanco regels verwijderd!
Dit onderwerp heeft 3 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden