Hallo
Ik zoek viswaters waar je makkelijk met een vaste stok kan gaan vissen. Ik wil na een zeer lange pauze terug beginnen. Vroeger viste ik steeds met de werphengel maar nu wil ik met een vaste stok beginnen. Heb er één van 5 meter die draad tot 30/100 aankan dus karpervijvers mogen ook. Liefst geen vijvers waar constant wedstrijden worden gevist en ik tijdens het weekend niet terecht kan. Ik ben al gaan kijken in Begijnendijk bij de VZW De karper en bij VZW vermaak na arbeid Ramsel. Zelf ben ik nog niet gaan vissen in deze clubs maar voorlopig zou ik graag lid worden bij De karper in Begijnendijk. Daar heb je minder verplichtingen en lijkt het me een gezellige kleine club. Kunnen jullie mij nog andere clubs aanraden die in de buurt liggen waar je geen wedstrijden moet mee vissen, waar vrijvissen veelvuldig mogelijk?
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Visclubs omgeving Hulshout
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 10 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden