Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Drijvende voerballen door kwaliteit voeder ?

Alles over aas en lokvoer perikelen mbt het vissen met de vaste hengel.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
fvr
ervaren gebruiker
ervaren gebruiker
Groep: Geregistreerde gebruikers
Dierenriem:
Leeftijd: 52

Drijvende voerballen door kwaliteit voeder ?

Ongelezen bericht door fvr »

Ik heb dit jaar al een paar keer gehad bij wedstrijden dat mijn voederbollen na een paar minuten naar het oppervlak stijgen en een tijd blijven drijven, waarna ze na een tijd terug onder gaan (maar dan zijn ze meestal al weggedreven). Dit had ik nog nooit meegemaakt. Ik vis al drie jaar met hetzelfde voeder (sprint/biomix/nullens van Mondial-F), en plots dit jaar heb ik dat steevast voor. Ik bevochtig mijn voeder steeds (goed nat al) de dag voordien al, zeef het ne keer of drie, dus daar kan het niet aan liggen.

Waaraan kan dit liggen? Ik heb de indruk dat het voer van Mondial-F sinds dit jaar (overname door Sensas en productie in Frankrijk) anders is dan voorheen en dat het daar mee te maken heeft. Ik gebruik maar een vierde Sprint, ik weet dat dat licht is en dat bij verkeerde bevochtiging ze ook blijven drijven. Daar ligt het niet echt aan...

Dit onderwerp heeft 44 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels