Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Vissen op de plaats houden tijdens een pauze

Alles over aas en lokvoer perikelen mbt het vissen met de vaste hengel.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
mette

Vissen op de plaats houden tijdens een pauze

Ongelezen bericht door mette »

hoikes allemaal, ik zit met een vraagje: wij vissen binnen 2 weken een wedstrijd van 6 uren met een pauze er tussen van 1.5u hoe kun je je vis op je plaats houden tijdens de pauze, moet ik ook het grondvoeder aanpassen want er mag maar 1 keer gevoederd worden zonder beperking van het gewicht "mag meer of minder dan 3 kilo zijn " :roll: of mag (moet) er meer leem in gedaan worden om een langere voerplaats te behouden :?: er mag met geen ver de vase of tubifex gevist worden al de rest wel. zo word op de vijver bij ons veel brasem gevangen met rubber stukje spagetti (geel of rood of roodwit)is dat bij jullie ook zo graag een mening of hebben jullie andere trucs voor mij, ik zal je zeer dankbaar zijn omdat ik nog niet de gewenste visser ben (bij de laatste) ik vis met zeer fijn afgestelde pennen van ongeveer 0.50 gram en haak 16 tot 18 maar nog kom ik er niet uit :P :oops:

Dit onderwerp heeft 22 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels