Beste collega vissers,
Eerst mezelf even kort voorstellen. Mijn naam is Sven ben woonachtig in Turnhout en ben pas geleden beginnen vissen. Wij vissen onze wedstrijden op een kleine gezellige vijver waar vooral brasem en karper op zit. Nu de ene week vissen wij met voeder en de andere week zonder voeder met als resultaat dat als we met voeder vissen er voornamelijk brasem gevangen word en als we zonder voeder vissen altijd karper. Bestaat er mss iets waarmee ik zou kunnen proberen brasem te vangen als we zonder voeder vissen? Er bestaan zoveel producten die niks uithalen en ik heb eigenlijk niet veel zin om deze allemaal uit te testen. Nu de volgende vraag. Als we met voeder vissen vis ik met een samengesteld voeder uit de viswinkel. Dit doet goed zijn werk maar in de eerste tijd krijg ik daarmee bijna niks gevangen. Steeds alles in de tweede tijd. Zou ik dit mss kunnen oplossen door bijvoorbeeld sprint toe te voegen. Zoja in welke verhoudingen mag dit gebeuren. Ik weet wel niet wat er in de samengestelde voeder zit dus hier kan ik niet op antwoorden. Ik hoop dat er iemand mij wat goede raad kan geven.
Mvg,
Sven
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Voeder werkt te traag
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 9 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden