Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Vissen in het buitenland - Hongarije/Frankrijk

Allerlei info en vangstmeldingen met de vaste hengel (vijvers, openbare wateren, buitenland).
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Slafes

Vissen in het buitenland - Hongarije/Frankrijk

Ongelezen bericht door Slafes »

Ik heb de hulp van jullie nodig. We zouden dit jaar in september met een aantal man willen gaan vissen in het buitenland. Maar waar naartoe? Ik had het Tiszameer in gedachten, veel soorten vis blijkbaar en als we 14 dagen gaan, kunnen we ook iets anders doen dan enkel 1 tak van de visserij. De voordelen zijn dat het spotgoedkoop is daar en veel vis (naar het schijnt) Het nadeel is dan dat het zeker 15 uur rijden is.

Frankrijk in het algemeen is ook een optie, maar volgens mij een pak duurder. Al is het wel een stuk dichter bij huis. Nadeel is dan wel dat er misschien wat minder vissoorten zijn, en dat het hele gebeuren meer op karper toegespitis is.

Wie kan mij (ons) helpen om een mooie locatie te vinden waar veel vis zit, en verschillende soorten vis. Of is het Tiszameer echt de moeite, en heb je persoonlijke ervaringen? Vertel het ons!

Dit onderwerp heeft 26 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels