Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Hevige storm , toch vis

Hier komen alle verouderde en gesloten topics. In dit subforum kan je niet meer reageren!
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Gesloten
mitchell

Hevige storm , toch vis

Ongelezen bericht door mitchell »

vandaag stormde het hevig windsnelheden tot 80 km.per uur.in de ochtend eerst wezen snoeken.niks gevangen werdt gek van de wind die me steeds.zowat me het wat in duwde.ik was maar naar huis gegaan om me winkel picker maar te gaan halen.thuis aangekomen was ik vergeten dat ik me maden vernochtend heb weg gegooid.stom stom.hoe wil ik nu vissen.maar een van me potten mais gepakt lokvoer.stoel.en weer fietsen hard fietsen natuurlijk door die wind.ik was bij me stek lok voer gmaakt.en wezen vissen.na 2uur kreeg ik een aanbeet op me winkle picker en sloeg aan .hij schot los.jammer.nieuw lokvoer in me fox voerkorf en werpen maar.na een uur zitten ging me top 5 keer heen en weer.ik sloeg aan en voelde de vis.ik wis niet wat het was en .na 5 min kon ik de vis zin een mooie giebel.geschept en onhaakt geschat op 39 cm.en terug gezet.toch in deze storm een visje weten te vangen.na 1 uur maar na huis gegaan.

Dit onderwerp heeft 1 reactie

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Gesloten
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels