Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Manier van vissen
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Manier van vissen
hallo, ik zou eens graag weten hoe jullie vissen en daarmee bedoel ik de manier van op de visbak enzo, ik vraag dit omdat er bij ons in de club een voorstel werd gedaan om altijd op je visbak (koffer) te blijven zitten er zijn bij ons een paar vissers die nogal vaak voor hun visbak (koffer) gaan zitten op hun hurken en die kunnen dat een lange tijd volhouden ze zeggen dat ze dan een betere kijk hebben op het water en hun dobber, of dat waar is laat ik in het midden maar wou wel eens weten hoe jullie dit doen of deden ook ben ik voorstander om te vissen met de hengel tot aan de elleboog en niet zoals ik er al eens ene bezig zag met gestrekte arm en de hengel ruste tegen zijn pols ,omdat het voor iedereen gelijk zou mogen zijn (we zijn allemaal niet zo sterk in de hand) wou ik dit eens vragen aan jullie het zal in lengte niet zo veel uitmaken denk ik maar de mannen die zo vissen vind je alle weken wel vooraan daarom ook het voorstel zoals hierboven beschreven wat denken jullie hierover wetende dat wij alleen op vijvers vissen. groetjes mette
Dit onderwerp heeft 6 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden