Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Ourthe

Hier komen alle verouderde en gesloten topics. In dit subforum kan je niet meer reageren!
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Gesloten
barbelenvanger
nieuwe gebruiker
nieuwe gebruiker
Groep: Geregistreerde gebruikers
Dierenriem:
Leeftijd: 65
Contacteer:

Ourthe

Ongelezen bericht door barbelenvanger »

Hallo,

zoals mijn naam al verraad ben ik een barbeelvanger. Normaal vis ik in Nederland op de Waal. Omdat deze rivier in de winter bijna niet te bevissen is, ben ik op zoek naar andere rivieren voor de winter.
Ik ben al een paar keer naar de Ourthe gereden, helaas nog zonder barbeelresultaat. Wel kopvoorn en elrits gevangen, maar dat is niet mijn doel. Het is voor mij steeds meer dan 300 km rijden, en om steeds zonder barbeel naar huis te moeten is ook niet fijn. Rond Tilff heb ik een paar maal gevist ( richting Luik)

Mij vraag aan jullie is; wie kan me aan een paar barbelenplaatsen of stekken helpen. Het liefst op de Ourthe. Weet je van andere rivieren in Belgie ook plaatsen, dan zijn die ook zeer welkom.
Wil je meer weten van barbelen, kijk op mijn site www.barbelen.nl

alvast bedankt
Wat is mijn sportvis... klik op http://www.barbelen.nl

Dit onderwerp heeft 6 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Gesloten
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels