Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Vaste stokken <100 eur max 8m

Tips en trucks over allerlei witvistechnieken, materialen, enz... m.b.t. het vissen met de vaste hengel.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
lrenzo
Vip
Vip
Favoriet water: Vijver+Kanaal
Favoriete discipline: Roofvissen
Favoriete vis: Snoekbaars
Groep: Vips
Dierenriem:
Leeftijd: 51
Contacteer:

Vaste stokken <100 eur max 8m

Ongelezen bericht door lrenzo »

Hoi hoi iedereen... ik ben aan't rondkijken om mijn oud (al jaren niet gebruikt) materiaal te vervangen en er weer in te vliegen met de viskes. Een van de dingen die ik nodig zal hebben is een nieuwe vaste stok, kwestie van me af en toe wat te amuseren met voorn en brasem in't kantje. Ik zoek dus geen lange arm! 7 à 8m is wel ok, want ik ga liever ook feederen zoals ik vroeger al deed met de quivertip op de WSB. De vaste stok zal eerder zijn voor op wat smaller water, zoals een Leie-armpje hier en daar. Ik ben ondertussen al eens gaan piepen bij Loze Vissertje, De Poorter, Tryo en de Goeie Vangst en kwam op volgende dingen uit:
Colmic Kendal 7.1m
Cresta S1 Strong 8m
Maver War 8m
Arca Potenza 8m
Colmic R21 9m (in feite al te lang naar mijn goesting)
Iemand ervaring met deze stokjes? Ik loop natuurlijk wat achter en het feit dat er bij zoveel vaste stokken over karper gegild wordt is zeer verwarrend voor iemand die bijna 20 jaar niet gevist heeft :-) Ik vermoed dat ik er toch evengoed een witviske mee kan vangen? :-)
Of als iemand nog een ander goed idee heeft?

Alvast bedankt!
Renzo.

Dit onderwerp heeft 3 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels