Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Wedstrijdplanning 2011

Hier komen alle verouderde en gesloten topics. In dit subforum kan je niet meer reageren!
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Gesloten
Maxim

Wedstrijdplanning 2011

Ongelezen bericht door Maxim »

:?: Hoe ziet je wedstrijdplanning voor 2011 eruit?
:P Als kersverse fiere 'opa' wil ik er op sportvisgebied voor zorgen dat ik een beetje 'bijblijf' zodat ik binnen een jaar of 6 stillekesaan mijn ervaringen en kennis kan gaan doorgeven aan een volgende generatie met in de eerste plaats natuurlijk mijn kleine oogappeltje 'Thijl'! :P
Voorlopige planning is dat ik er nog eens ga 'invliegen' in het Criterium van Limburg, de Supercup VDeynde, verder af en toe een feederwedstrijd meepikken en dit aanvullen mij links en rechts wat vrije (koppel)wedstrijden.
In totaal staan toch al een 30 wedstrijden op mijn agenda 2011.
Zelfs opnieuw deelname aan preselecties Inters sluit ik niet uit, dat is echter nog ver weg en moet ik wel nog even bekijken.

:wink: Max

Dit onderwerp heeft 9 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Gesloten
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels