Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Blauwmolen Nieuwrode

Alle info over Stekinfo en vangsten voor karper.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
MickWouters

Blauwmolen Nieuwrode

Ongelezen bericht door MickWouters »

We zijn deze ochtend daar aangekomen om 7u, niet veel beweging.
Toen kwamen ze al snel voor het geld op te halen. We zaten er maar met 5 aan de eerste vijver (tegen de weg), terwijl er aan degene erachter 2 mensen zaten met 6 lance's! Heel de vijver voor hen!
Al snel zagen we wat redelijke karpers springen, dus we gooiden onze lijn in en hebben een paar uur gewacht.
Toen waren het onderlijnen met boillies aan,maar dan kwam er een man naar ons en die zei probeer eens met kaas. Hij zei dat hij al 50 jaar viste en dit en dat, hele sympathieke man hoor ;)
Dus ik snel naar huis met de fiets wat blokjes kaas gaan halen.
Ik maak ze vast en 5minuten na ik mijn lijn had ingeworpen had ik al beet en meteen een karper van 8 kilo wat normaal is op die vijver, erna was er 1 die los kwam, dan weer 10 minuten na ik mijn lijn had uitgeworpen eentje van 6kg een tijdje later had ik een zware run maar die kwam ook los :(
Toen haakte mijn vismaat er eentje van 15kg :D en was onze dag toch weer goed ;)
De vissen bijten er goed als je met het juiste aas vist, maar vroeger kon je er tot 50 op een volle dag vangen nu is dat veel minder geworden.
En dat was ons voormiddagje in 't kort :D

Dit onderwerp heeft 15 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels