Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Colmic Sisma (11.5m of 13m)

Hier komen alle verouderde en gesloten topics. In dit subforum kan je niet meer reageren!
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Gesloten
Jan

Colmic Sisma (11.5m of 13m)

Ongelezen bericht door Jan »

colmic sisma 11.5 of 13m + minimum 2 topsets 4 of 5 delen, alles met elastiek in twee delen en in kokers
ik verkoop deze stok omdat ik er teveel van heb.
het totale pakket bestaat uit 2 maal 11.5m, 1 maal 13m, vier sets 5 delen, drie sets 4 delen, 1 set drie delen, twee cuppingkits (3 of 5 delen), 2 mini-extensions 10/11.5m, hiervan wil ik een gedeelte behouden voor mezelf en minimum het bovenstaande van verkopen.
twee van de stokken zijn van 2006, een van 2008, alles in goede staat, geen barsten of breuken,
de stok is geschikt voor een kanaalvisserij of voor een normale vijvervisserij (dwz brasemvisserij onder top of met korte slag, niet volle stok draad, of voor karper tot 1.5kg gemiddeld)
voor de 11.5 stok plus 2 setten 5 delen: €210
indien andere combinatie, prijs overeen te komen, enkel via telefoon 0476 33 72 04 of via privébericht

groeten, Jan

Dit onderwerp heeft 1 reactie

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Gesloten
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels