- De vijver van Ginnekenshoek lijkt me een mooie visvijver, maar er zijn eigenlijk maar een paar mooie plaatsen om goed te kunnen zitten, die plaatsen aan de zand-kant eigenlijk. Aan de overzijde moet je 5 meter afdalen naar een zeer oud houten steigertje dat op instorten staan. Er zat wel vis, ik zag tussen het riet toch veel broesen. Maar er zitten ook veel aalschovers, en zelfs op een zondag zonder vissers liep er 'raar' volk rond.
- De vijver van Oosteneinde ziet er ook zeer mooi uit. De kant waar de auto's kunnen komen spreken me minder aan dan de plaatsen aan de overkant, nadeel is wel dat je erg ver moet gaan. Maar is zag er een tweede vijver tegen hangen (of aan vast hangen, helemaal vanachter, waar ik zeer mooie plaatsen heb gezien, maar precies geen plaatsen die gebruikt worden. Zit daar ook vis op?
- Bij beide vijvers viel het me wel op wat een stort het is. Dat mensen zoveel vuil durven achterlaten terwijl er vuilbakken staan.

- Daarna ben ik op zoek gegaan naar mooie plaatsen aan het kanaal Dessel-Schoten, maar ik kan eigenlijk geen mooie plaatsen vinden waar je rustig kan zitten zonder half op het fietspad te zitten. Waar gaan de vissers die in Beerse aan het kanaal vissen dan regelmatig zitten?
Iemand ervaring met bovenstaande vijvers of kanaal in Beerse?