Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Complete witvissersset

Hier komen alle verouderde en gesloten topics. In dit subforum kan je niet meer reageren!
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Gesloten
bombaert pieter

Complete witvissersset

Ongelezen bericht door bombaert pieter »

Beste mensen,

weg wegens enkele nieuwe koopjes. stel ik u voor:

▪ Visbak
Merk: Tubertini
Omschrijving: 2schuiven vooraan, 2 zijdelingse schuiven, herstelbaar in de hoogte, groot en regelbaar voetblad, lijnhouders,aaspresentatie, materiaalschuif, zacht kussen, 3jaar oud

Afbeelding
Afbeelding

▪ Magic power light 9,5meter. Merk: arca
7delen en slechts 500gr, 3 reservetoppen, beschermzakje
De ultieme krachtpatser voor dikke vissen en het betere drilwerk!
Slecht 10x mee gevist!

▪ lijnenzak met verstelbare riem (ultimate team) en dubbele beschermingslaag in de zak.

Afbeelding

▪ meer dan 80dobbers, draad, loodjes, onthakers, meer dan 400 haken, ander klein materiaal,…

Afbeelding

▪ Schepnet van het merk ultimate team (met netstructuur dat vasthangen voorkomt) + schepnetsteel 4m + reserve schepnet.

▪Grote groene paraplu, houder en met verbinding voor aan de visbak (stevigheid)

▪ Leefnetten: 2 van 2 meter ideaal voor voornvisserij/vijver , 1 leefnetten van 3m lengte ideaal voor op diepere kanalen + lefnetten tas van arca-bifa + leefnethouders!

▪ Vislijn 8m. zwaarder dan de magic power light en iets ouder. Arca.

▪ aazdozen, katapulten, amorce emmer…

alles is 3 of slechts 2 jaar oud. Ik ben een kuisheidsfreak en kan u verzekeren dat alles net is onderhouden. Contact via PM of 0497/746574
Ik wonn in tollembeek (dorp van urbanus genoemd) en ligt op 40km van brussel en 20 km vanuit halle, ninove of geraadsbergen

IN 1 SET ALLES WEG!

POTK

Dit onderwerp heeft 5 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Gesloten
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels